معرفی بهترین تایمر های آنالوگ آتونیکس

معرفی بهترین تایمر های آنالوگ آتونیکس


تایمر های آنالوگ آتونیکس با قدرت تأخیر زمانی و کارایی بالا که از دقت و قابلیت اطمینان فوق العاده ای برخوردار می باشند. این دستگاه ها تحولی نوین در عرصه ارائه انواع تایمرهای آنالوگ هستند. تایمرهای آنالوگی که توسط شرکت آتونیکس تولید می گردند برای بهینه‌سازی کارایی عملیاتی و همچنین ساده‌سازی فرآیندهای اجرایی طراحی شده اند. استفاده از این وسیله به شما قابلیت کنترل پیشرفته زمان را در تابلوهای برق می‌دهد.

 

استفاده از تایمر های آنالوگ آتونیکس چه مزایایی دارد؟

کنترل و شروع عملیات زمانبندی در انواع دستگاه های برقی از کاربردهای این دستگاه است. تنظیم محدوده زمانبندی در کنترل گر تایمر بنا بر انتخاب کاربر که می تواند در محدوده 05/0 ثانیه تا 100 ساعت باشد صورت می گیرد. حالت‌های عملکردی این نوع از تایمرهای آنالوگ شامل تأخیر در روشن و فعالیت نمودن دستگاه، حالت چشمک زن و تنظیم فاصله زمانی خروجی در دستگاه ها می باشد. قابلیت تنظیم بازه زمانی چندگانه، تنظیم آسان و دقیق محدوده زمانی و حالت عملکرد خروجی از دیگر مزایای کاربرد این وسیله است. همچنین کاربرها می توانند با استفاده از خروجی تایمر و صفحه نمایشگر به راحتی وضعیت خروجی دستگاه را توسط نشانگرها بررسی نمایند.

استفاده از تایمر های آنالوگ آتونیکس چه مزایایی دارد؟
استفاده از تایمر های آنالوگ آتونیکس چه مزایایی دارد؟

عملکرد این دستگاه کاملا متناسب با نیازهای شما است

تایمر های آنالوگ آتونیکس دارای حالت های عملکرد خروجی همه کاره می باشند که روش خروج از سیستم را با رسیدن به زمان تنظیم شده توسط کاربر تعیین می کند. برای کنترل عملکرد سیستم ها عموما تایمرهای آنالوگ تولید شده در شرکت آتونیکس از چند روش عمده استفاده می نمایند. در ادامه به بررسی این روش های عملکردی خواهیم پرداخت.

عملکرد این دستگاه کاملا متناسب با نیازهای شما است
عملکرد این دستگاه کاملا متناسب با نیازهای شما است

بررسی روش اول که شامل تاخیر در عملکرد روشن نمودن دستگاه می شود

در عملکرد تاخیر در عملکرد روشن نمودن دستگاه تایمر یک ورودی دریافت می کند و پس از یک تاخیر زمانی که توسط کاربر تعیین شده تایمر را برای خروجی سیگنال روشن تغییر می دهد. این حالت با ایجاد تاخیر بین سیگنال ورودی و خروجی و کنترل دقیق زمان بندی و هماهنگی یکپارچه با سایر فرآیندها در دستگاه امکان پذیر می شود.

 

بررسی عملکرد فلیکر در تایمر های آنالوگ

با شروع عملیات چشمک زن در تایمر های آنالوگ آتونیکس این دستگاه سیگنالی را صادر می کند که پس از دریافت آن توسط ورودی دستگاه در بازه زمان تنظیم شده به طور مکرر روشن و خاموش می شود. این حالت برای برنامه‌هایی که نیاز به سیگنال‌های متناوب یا ضربانی دارند بسیار ایده‌آل می باشد. در نهایت کاربرد این برنامه کمک می کند تا کنترل دقیق فواصل زمانی و ایجاد برنامه چشمک زن مورد نظر کاربر به صورت کاملا دقیق صورت گیرد.

 

معرفی عملکرد تاخیر در خاموش شدن در تایمر آنالوگ

در این روش خروجی همزمان با ورودی روشن می شود و پس از مدت زمان تعیین شده به طور خودکار مجددا خاموش می شود. این حالت کنترل دقیق بر فواصل زمانی را تضمین می کند. این برنامه برای فعالیت برنامه هایی که به دنباله های زمانی خاص یا نقاط ایست در عملکرد کلی دستگاه نیاز دارند مناسب است.

 

زمان عملیات روشن کردن با دقت در تایمر های آنالوگ آتونیکس

وقتی نوبت به تقویت سیستم ها و دستگاه های مورد استفاده کاربران می شود زمان بندی در این امر بسیار اهمیت می یابد. ویژگی شروع استارت در تایمر های آنالوگ آتونیکس به صورت یکپارچه و کنترل شده جریان برق را در دستگاه اجرایی می نماید. همچنین کاربرد این وسیله در دستگاه های صنعتی و تابلوهای برق سبب می شود تا از مشکلات احتمالی ناشی از نوسانات برق نیز به طور همزمان جلوگیری شود. با استفاده از این قابلیت شما می ‌توانید به راه‌اندازی یکنواخت و هماهنگ سیستم دست پیدا کنید. این امر از بروز تنش غیرضروری بر روی تجهیزات نیز جلوگیری می کند و در نهایت کارایی عملیاتی کلی دستگاه را افزایش می دهد.

 

دقت بالا و قابل تنظیم در دستگاه

استفاده از تایمر های آنالوگ آتونیکس به کاربر این امکان را می دهد تا در بازه زمانی متغیری بتواند دستگاه را تنظیم نماید. در نهایت این دستگاه با طیف گسترده ای از برنامه های تنظیم زمان قابل اجرا می باشد. همچنین این دستگاه در زمان کاربرد انعطاف پذیری و سازگاری بی نظیری را نیز ارائه می دهد. شما می توانید از این دستگاه به منظور تنظیم زمان در بازه های مختلف از میلی‌ثانیه تا ساعت استفاده کنید. این امر به شما این امکان را می‌دهد تا پاسخ رله را مطابق با نیازهای کاربردی خاص خود تنظیم کنید. از زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع گرفته تا دوره‌های تاخیر طولانی تایمرهای آنالوگ تولید شده در شرکت آتونیکس شما را قادر می‌سازد تا به کنترل دقیق متناسب با نیازهایتان دست یابید.

 

تایمر آنالوگ آتونیکس ابزاری همه کاره و قابل اعتماد

تایمر های آنالوگ آتونیکس مجهز به خروجی با محدودیت زمانی برای حالت‌های مختلف دارای قابلیت تطبیق پذیری و اطمینان بالا می باشند. رله سوئیچینگ به کار رفته در این دستگاه آن را به ابزاری قابل اعتماد و دقیق در طیف گسترده ای از کاربردها تبدیل نموده است. همچنین کاربرد این دستگاه کنترل یکپارچه ای را بر روی دستگاه های متصل فراهم می کند. در نهایت کاربران با کاربرد تایمر های آنالوگ آتونیکس می تواند عملکرد کلی دستگاه های خود را ارتقا دهند. همچنین آنها می توانند کنترل فرآیندهای صنعتی را در دست بگیرند و کارایی خود را در سطح بالاتری ارتقا دهند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *